CaHaي TiNت

" Ku meNuju ke semua tempat berbekalkan sebataNg tiNت
bertujuaN uNtuk meNuLis iLmu yaNg baru ku perOLehi.

BukaN haNya uNtuk meNgingatkaNku tatkaLa ku aLpa,
tetapi juga sebagai iLmu kepada yaNg baru membacaNya.
ItuLah NamaNya Cahaي Tinت"
Kami baru sahaja habis menduduki peperiksaan akhir semester 5. Pening kepala masa jawab exam hari terakhir. 2 paper dalam satu hari. Dua-dua paper boleh tahan..Kalo boleh lepas ni x nak dah jwb exam yang satu hari ada 2 paper tapi kalo dah jadual exam cam 2, terpaksa la rela hati jawab exam tu.huhu..
Ada satu perkara yang paling best lepas habis exam. Nak tahu x apa dia?Of course la MERDEKA!haha..Lagi best time nak balik kampung. Kitorang balik time orang lain masih belum habis exam..1st time dalam hidup kitorang habis exam waktu dak2 lain masih perlu berjuang dalam peperiksaan.Almaklum la, sebelum ni kitorang asyik jadi orang terakhir yang tamat exam..
Yang paling kitorang rasa kelakar, ada antara kitorang yang balik betul-betul lepas exam tamat. Biasalah, ayah dia dah rindu sangat dengan dia. Kitorang faham sebab dia sorang je anak perempuan yang masih ada dalam adik-beradik dia. Sape la orang tu ye?Nak tahu?FIKIRLAH SENDIRI..hihi..
Sekarang tiba masa untuk kitorang bertawakkal kepada Allah di samping berdoa kepadaNya demi mengharapkan keputusan yang cemerlang dalam peperiksaan. Apa yang penting, kitorang perlu berusaha untuk menggapai kejayaan yang cemerlang di dunia dan di akhirat serta mendapat rahmat dari Ilahi..


This entry was posted on 5:28 PM and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

1 comments:

    Rejuvenate Advocate said...

    hi...ade gak yg nak kene ni...

  1. ... on December 24, 2009 at 12:42 AM